LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

  • masa pelepasan:2024-06-21 14:48:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:89
  • Penerangan pantas:

    Liwonde,If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifu

Kandungan artikel

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui,LiwondeBerapa banyak pengubah kotak 500 KVA, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

LiwondeApabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama,LiwondeHarga pengubah 1000 KVA, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

SaqanisMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, m.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.


LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan



Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Penjagaan peralatanJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan



Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Click to viewPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi,LiwondePengubah distribusi tenggelam minyak, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

LiwondeSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

YaguajayMaklumat produk lain
  • HelsinkiPlatform angkat hidraulik 3 tonPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

    HelsinkiPlatform angkat hidraulik 3 tonPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

  • HelsinkiJembatan naik HuangshiCara memilih alat dan program yang betul

    HelsinkiJembatan naik HuangshiCara memilih alat dan program yang betul

  • YaoduJembatan naik hidraulik tetapPertahanan terhadap pelbagai tahap variasi kimia

    YaoduJembatan naik hidraulik tetapPertahanan terhadap pelbagai tahap variasi kimia

  • YaoduPlatform angkat bimbitBerapakah tekanan yang dibenarkan suhu

    YaoduPlatform angkat bimbitBerapakah tekanan yang dibenarkan suhu

  • YaoduFlip plate hydraulic roadblock machineKemudahan

    YaoduFlip plate hydraulic roadblock machineKemudahan

  • ModakekePenukar jenis keringApakah struktur biasa?

    ModakekePenukar jenis keringApakah struktur biasa?

  • ObervillePlatform angkat hidraulik 3-meterCara periksa sebelum digunakan

    ObervillePlatform angkat hidraulik 3-meterCara periksa sebelum digunakan

  • ObervilleJembatan naik automatikCiri-ciri produk

    ObervilleJembatan naik automatikCiri-ciri produk

  • segera:Peringatan: Maklumat LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan memberi anda LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan oleh syarikat kami, perkhidmatan LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan. LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!