PoryongAdakah ada minyak dalam pengubah jenis keringDi manakah bahagian bawah harga untuk menyambung

masa pelepasan:2024-06-21 16:10:41 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:566

Petua teras:Poryong,Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingMenurut keadaan retak wayar besi galvanized boleh ditembak ke

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Menurut keadaan retak wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

PoryongThe step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage,PoryongKapasiti pengubah distribusi, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

BulganTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar,PoryongKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyak, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


PoryongAdakah ada minyak dalam pengubah jenis keringDi manakah bahagian bawah harga untuk menyambung kerja tanpa had?



Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga,PoryongBerapa banyak pengubah kotak 100 KVA, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Pemeriksaan proses& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


PoryongAdakah ada minyak dalam pengubah jenis keringDi manakah bahagian bawah harga untuk menyambung kerja tanpa had?



Penyebar bunyi pengubah jenis kering

inovasi teknologiKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi % yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

PoryongSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Hak cipta dan notis:
1. PoryongAdakah ada minyak dalam pengubah jenis keringDi manakah bahagian bawah harga untuk menyambung yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat PoryongAdakah ada minyak dalam pengubah jenis keringDi manakah bahagian bawah harga untuk menyambung, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan PoryongAdakah ada minyak dalam pengubah jenis keringDi manakah bahagian bawah harga untuk menyambung adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian PoryongAdakah ada minyak dalam pengubah jenis keringDi manakah bahagian bawah harga untuk menyambung mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Yaguajaymengesyorkanberita
YaguajayBerita terkini