Fijichina. kgmAutomatic aluminum alloy lifting platformMenggalakkan pembangunan masyarakat

  • masa pelepasan:2024-06-25 09:35:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:462
  • Penerangan pantas:

    Fijichina. kgm,Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Apabila cahaya penunjuk untuk m

Kandungan artikel

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala,Fijichina. kgmPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

Fijichina. kgmRancangan titik sokongan untuk memilih parameter proses adalah untuk mengelakkan konsumsi tenaga dan generasi bunyi disebabkan kekacauan antara komponen dan sokongan semasa getaran. sokongan patut diatur dekat garis nodal, dan prinsip bentangan ialah: apabila nisbah aspek komponen lebih besar dari , sokongan dua titik boleh digunakan; Apabila nisbah aspek dekat dengan , ia disarankan untuk digunakan atau sokongan -titik.

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

FeodosiyaBesi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik minyak hidraulik rendah digunakan

Dengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.


Fijichina. kgmAutomatic aluminum alloy lifting platformMenggalakkan pembangunan masyarakat



Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Dalam proses pembuatan produk pembuatan mesin, selepas bertahun-tahun penyelidikan dan pengeksplorasi, kami telah menguasai teknologi utama pembuatan produk dan membuat keputusan yang efektif mengenai kesalahan penggunaan produk. sebagai hasilnya, kekurangan ini telah secara efektif dihindari dalam proses pembuatan produk, menyediakan sokongan kuat untuk pembangunan produk baru.

Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Penganalisis gangguan dan bahaya frekuensi pengendalian kelajuan pembinaan sirkuit lif semakin luas dalam pembangunan teknologi hari ini. Peraturan kelajuan frekuensi berubah mempunyai ciri-ciri proses permulaan dan hentian yang stabil, mengurangkan kejutan mekanik, meningkatkan kesenangan penumpang, dan meningkatkan kehidupan perkhidmatan. Pada masa yang sama, ia juga boleh mengubah kelajuan peraturan frekuensi bekalan kuasa,Fijichina. kgmHarga Platform Penangkapan Fork Gunting Mudah, simpan tenaga elektrik, dan meningkatkan efisiensi kerja. Namun, akan ada gangguan dalam penggunaan sistem peraturan kelajuan frekuensi berubah, yang sering menyebabkan kemalangan keselamatan

Apabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya


Fijichina. kgmAutomatic aluminum alloy lifting platformMenggalakkan pembangunan masyarakat



Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

permintaanApabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Antara pins dan bearings platform, ia dijamin untuk menghindari pakaian dan air mata, dan minyak atau lemak yang sesuai boleh ditambah untuk memastikan bahawa produk mencapai keadaan operasi optimal; Sahkan beberapa kali sama ada terdapat suara semasa proses operasi. Sebagaimana ia semasa masa berjalan-in, perlu diawasi dengan hati-hati semasa penggunaan. Jika suara apapun ditemui semasa operasi platform angkat hidraulik, tidak perlu bimbang mengenainya dalam tahap penggunaan sebelumnya. Dalam keadaan biasa, berjalan berbilang kali, dan selepas berjalan-in suara secara alami hilang. Namun, jika ada suara untuk masa yang panjang, ia tidak hilang atau lemah. Pada masa ini, pembuat patut segera selesaikan masalah; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, nut, retaining ring, oil pipe joint, etc. for any signs of looseness. If any signs are found, they should be reinforced or replaced in a timely manner to avoid usage failures and accidents. Sekarang, jenis peralatan ini mempunyai biaya sebenar relatif rendah bila digunakan, dan dengan peralatan keselamatan sendiri, ia boleh dilaksanakan di banyak tempat dan telah menerima perhatian dari kebanyakan pembangunan syarikat.

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

Fijichina. kgmSebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat


YaguajayMaklumat produk lain
  • HelsinkiPlatform angkat hidraulik 3 tonPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

    HelsinkiPlatform angkat hidraulik 3 tonPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

  • HelsinkiJembatan naik HuangshiCara memilih alat dan program yang betul

    HelsinkiJembatan naik HuangshiCara memilih alat dan program yang betul

  • YaoduJembatan naik hidraulik tetapPertahanan terhadap pelbagai tahap variasi kimia

    YaoduJembatan naik hidraulik tetapPertahanan terhadap pelbagai tahap variasi kimia

  • YaoduPlatform angkat bimbitBerapakah tekanan yang dibenarkan suhu

    YaoduPlatform angkat bimbitBerapakah tekanan yang dibenarkan suhu

  • YaoduFlip plate hydraulic roadblock machineKemudahan

    YaoduFlip plate hydraulic roadblock machineKemudahan

  • ModakekePenukar jenis keringApakah struktur biasa?

    ModakekePenukar jenis keringApakah struktur biasa?

  • ObervillePlatform angkat hidraulik 3-meterCara periksa sebelum digunakan

    ObervillePlatform angkat hidraulik 3-meterCara periksa sebelum digunakan

  • ObervilleJembatan naik automatikCiri-ciri produk

    ObervilleJembatan naik automatikCiri-ciri produk

  • segera:Peringatan: Maklumat Fijichina. kgmAutomatic aluminum alloy lifting platformMenggalakkan pembangunan masyarakat memberi anda Fijichina. kgmAutomatic aluminum alloy lifting platformMenggalakkan pembangunan masyarakat oleh syarikat kami, perkhidmatan Fijichina. kgmAutomatic aluminum alloy lifting platformMenggalakkan pembangunan masyarakat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Fijichina. kgmAutomatic aluminum alloy lifting platformMenggalakkan pembangunan masyarakat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Fijichina. kgmAutomatic aluminum alloy lifting platformMenggalakkan pembangunan masyarakat. Fijichina. kgmAutomatic aluminum alloy lifting platformMenggalakkan pembangunan masyarakat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Fijichina. kgmAutomatic aluminum alloy lifting platformMenggalakkan pembangunan masyarakat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!